'...

Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ !!!







---------------------------------------------



ΣΧΟΛΗ Κ.Ε.Τ.Ε


ΠΕΙΡΑΙΑΣ


12 10 2017















---------------------------------------


ΙΚΑΡΙΑ 



26 8 2017

























-----------------------------------------




ΠΟΥΝΤΑ - ΤΡΑΠΕΖΑ



24 8 2017















-----------------------------------------------




ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ 


ΤΖΩΡΤΖΙΝΑΣ



21 6 2017 




































-----------------------------------------


ΡΩΜΗ 

28 4 2017




































































-------------------------------------


ΠΑΣΧΑ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ












-----------------------------------------------





ΑΓΓΛΙΑ ΣΥΛΒΙΑ ΓΙΑΝΝΑ


24 3 17









































































































---------------------------------------------






ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΓΙΑΝΝΑΣ


7 1 17














---------------------------------------------------



ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ  ΑΓ ΣΤΕΦΑΝΟΣ 12 16 





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΓΛΥΦΑΔΑ 12 12 16






--------------------------------------


ΣΤΟΦΑ  26 11 16




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΒΑΦΤΙΣΗ ΜΑΡΙΟΥ 30 10 16
 



-------------------------------------------------------------------------------------------------------

MALL  ΜΕ ΤΖΟ 21 10 16  




--------------------------------------------

 ΘΗΣΕΙΟ ΜΕ ΚΑΤΕΡΙΝΑ 20 10 16






------------------------------------------------------------------------------------------------------------

15 10 16 ΚΗΦΙΣΙΑ 




------------------------------------------------------------------------------------------------

27 9 16 ΠΤΥΧΙΟ!!!!

Tzortzina Mitropoulou

Πτυχίο μάνα 🎓
Τέλειο!
Σχολιάστε

Σχόλια

Alex Oikonomopoulos Γεια σου ρε Μητροπουλου παιχτουρα!!!συγχαρητηρια!!ολοι οι καλοί φοιτητές τωρα τελειωσαν
Tzortzina Mitropoulou Είσαι μόρτης μεγάλος! Κερνάω μπύρες 😅😅
Gianna Gialampidou Mitropoulou
Απαντήστε...
Gianna Gialampidou Mitropoulou
Απαντήστε...
Δάφνη Βαρκαράκη Τρελανε μας Μητροπουλουυυυ🎊🎊
Tzortzina Mitropoulou Σε περιμένουμε ωστόσο να γιορτάσουμε!!!!
Gianna Gialampidou Mitropoulou
Απαντήστε...
Theoni Gerouli Αυτο !!! Φιλια στη Μανου 💕💕💕💕
Gianna Gialampidou Mitropoulou

Απαντήστε...
Tzortzina Mitropoulou Κερναωωωωω άπαντες🎈🎈🎈🎈🎈
Kwnstadinos Stellios Συγχαρητήρια Τζο!!οτι καλυτερο ευχομαι
Kwnstantina Panagiari Ελπίζω να μην έχει *** πάνω 😂😂😂😂 Joanna Biotaki
Tzortzina Mitropoulou Έχει πάνω ένα ☆ και είναι μεγάλο😚😚
Kwnstantina Panagiari Έτσι μου αρέσει! !!! Συγχαρητήρια 💪
Gianna Gialampidou Mitropoulou
Απαντήστε...
Tinker Akoz 🌹συγχαρητήρια!!! Εύχομαι ό,τι καλύτερο!!!❣❣❣🎯🎉🎉🎉💋💋💋
Virginia Papadaki Sugxaritiria mikri mouuuuu🎉🎉🎉🎉🎉
Isabelle Lirakou συγχαρητήρια Τζωρτζίνο, τα καλύτερα απο δω και πέρα σου εύχομαι
Vasilis Skandalis Μόνο η μάνα σου το ζήταγε ; Ο μπαμπάς ;

-----------------------------------------------------------------------------------



ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΡΙΠΟΛΗ 21 9 16





----------------------------------------------
ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΓΙΑΝΝΑΣ!!!
17 8 2016
 

ΤΟ ΔΩΡΑΚΙΙΙΙΙΙ ΜΟΥΥΥΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ 
ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΤΖΟ 


ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΧΕΣ 


ΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ 
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ;;;;;

ΔΩΡΑΚΙ ΑΠΟ ΣΥΛΒΙΑ
ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ

ΔΩΡΑΚΙ ΑΠΟ ΜΠΑΜΠΑ
''ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ!!!''
-------------------------------------------------
19 7 2016
ΕΚΔΡΟΜΗ ΝΑΥΠΛΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗ 
ΣΥΛ ΤΖΟ ΑΥΣΤΡΑΛΟΥΣ


















































-------------------------------------------------


U.S.A
13 ιουνιου με 16 ιουλιου




11 7 16












10 7 16
ESIN
ΔιεύθυνσηRose Garden Shopping Center, 750 Camino Ramon, Danville, CA 94526, Ηνωμένες Πολιτείες



 









9 7 16
 POSTINO
Διεύθυνση: 3565 Mt Diablo Blvd, Lafayette, CA 94549, Ηνωμένες Πολιτείες





   




 

3 7 16
The Cooperage American Grille
Διεύθυνση32 Lafayette Cir, Lafayette, CA 94549, Ηνωμένες Πολιτείες




7 7 16
Basque Cultural Center
Διεύθυνση599 Railroad Ave, South San Francisco, CA 94080, Ηνωμένες Πολιτείες










outback steakhouse
27 6 2016






SAN FRANCISCO DOWN TOWN
fisherman's wharf
ALIOTOS
25 6 2016












cheese cace factory

23 6 2016


San Francisco Premium Outlets
Διεύθυνση: 2774 Livermore Outlets Dr, Livermore, CA 94551, Ηνωμένες Πολιτείες
22 6 2016


my nephew family
21 6 2016






Golden Gate Bridge Vista Point



MALL
19 6 2016

ANINERSARY
CHRISTI &JIM
50 YEARS
18 6 2016
















Angele Restaurant and Bar
Διεύθυνση540 Main St, Napa, CA 94559, Ηνωμένες Πολιτείες
16 6 16






-------------------------------------------------
1 5 2016 
ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΠΑΣΧΑ
ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ!!!!







--------------------------------------------------

ΠΑΣΧΑ
27 4 2016




















-------------------------------------------------
ΓΕΝΕΘΛΙΑ 
30 3 2016











-------------------------------------------------------

ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΖΟ
27 3 2016




---------------------------------------------
ΠΡΟ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΖΟ 
ΜΕ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΜΠΑΜΠΑ
25 3 2016


ΤΟ ΤΖΩΡΤΖΙΝΑΚΗ ΣΕ ΚΕΦΙΑ



ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΑ ΚΑΝΑΜΕ ΓΚΥΚΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ


----------------------------------------------------------

ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 


ΣΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΕΣ 


ΜΟΥΡΙΕΣ


14 3 2016












----------------------------------------------------------

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΙΑΝΝΑ

2 11 2016




----------------------------------------------------------


7 1 2016

HAPPY NAME DAY

ΓΙΑΝΝΑ






-----------------------------------------------------------


3 1 2016 


ΕΠΕΤΕΙΟΣ



----------------------------------------------------------



5 1 2016 ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΥΛ

ΣΤΟ '' ALPINO''












----------------------------------------------


ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ 

1 1 2016
ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΣΥΛ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ























     



 ΤΑ ΔΩΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!











-------------------------------------------------------------


25 12 2015

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΑΓΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ 

ΜΕ ΒΕΡΑ ΚΑΙ ΝΙΚΟ























------------------------------------------------------------

24 12 2015

ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΠΑΜΠΑ ΜΑΣ 

ΣΤΟ ''ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ''


























------------------------------------------------


Chocolat Roual


25/8/2015

Μαζι με Αντώνη, Καίτη και Σύλβια


























---------------------------------------------------

ΑΓΑΠΕΣ!!!



-------------------------------------------------------
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ


LE CONVIVIAL SUITES & SPA



































ΔΟΛΙΑΝΑ




ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΓΙΑΝΝΑΣ
17/ 8/ 2015
ΤΡΙΠΟΛΗ
ΚΛΗΜΑΤΑΡΙΑ  ΠΙΤΕΡΟΣ 









 










Δολιανά 















Δασικο χωριο



 

πανηγυρι επισκοπη


























----------------------------------------
ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ
21 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015
istagram



------------------------------------------
ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ
10 ΜΑΙΟΥ 2015
istagram

Gianna Gialampidou Mitropoulou
Οι γιορτές έρχονται και φεύγουν
Η αγάπη μας θα είναι πάντα εδώ!!!








Tzortzina Mitropoulou
8 Μαΐου στις 5:30 μ.μ. · Gianna Gialampidou Mitropoulou   Μια και μοναδική!


----------------------------------------

23/4/2-15
ΓΙΟΡΤΗ ΤΖΟΡΤΖΙΝΟΥΛΑΣ








ΤΟ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ 
ΕΛΛΗ; Η ΜΕΛΗ ;











ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΖΩΡΤΖΙΝΑΣ
27 3 2015










Image and video hosting by TinyPic

-------------------------------------------------------


ΧΙΟΝΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ
2015







Image and video hosting by TinyPic


-------------------------------------------------------------------------------------------------------


ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 
2014-2015


























Image and video hosting by TinyPic


---------------------------------------------------------------------------------------------


24 12 14
ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΜΑΣ
ΣΤΟ  http://www.dabruno.gr

59 ΧΡΟΝΩΝ ΜΟΝΟ!!!
 
ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΛΛΛΛΛΛΥΥΥΥΥΥΥ!!!





---------------------------------------------------------------------------------------------------


ΕΚΔΡΟΜΗ
12-17/8/2014
ΤΡΙΠΟΛΗ-ΔΟΛΙΑΝΑ



Μόλις 20 χλμ. από την Τρίπολη, οι 20 ξύλινες μονοκατοικίες του δασικού χωριού «Άνω Δολιανά» βρίσκονται σκαρφαλωμένες σε υψόμετρο 1180 μ. στις βόρειες πλαγιές του Πάρνωνα και με ένα μαγευτικό κοκτέιλ θέας που περιλαμβάνει από τους κάμπους της Τεγέας και της Μαντινείας μέχρι τις κορυφές του Μαινάλου, του Χελμού και της Ζήριας. 


     
ΓΙΑΤΙ Η ΗΜΕΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΡΩΙΝΟ




ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΚΑΦΕ ΜΕ ΘΕΑ !!!














Το μεγάλο κεντρικό σαλέ με βιβλιοθήκη, επιτραπέζια και μεγάλες τζαμαρίες που εξασφαλίζουν υπέροχη  θέα. 



















































---------------------------------------------------------------------------------------------------



Κυριακη 11 Μαιου 2014
ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ





Χρόνια πολλά! 
Στην μια και μοναδική!
Gianna Gialampidou Mitropoulou
   ΜΑΜΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ   

Α, ρε μαμά... Μεγάλωσα. Κοντά σου, μακρυά σου, με σένα, χωρίς εσένα. Ήσουν πάντα εκεί. Με ένα δικό σου τρόπο. Πως το κατάφερνες αυτό; Την ίδια στιγμή που μου φώναζες και με έβαζες τιμωρία και εγώ νόμιζα πως σε μισώ και ποτέ δεν θα αλλάξει αυτό την ίδια στιγμή με ρωτούσες αν πεινάω και αν διάβασα ώστε να σπουδάσω και να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα. Κάθε φορά που έβγαινα από την πόρτα μου έλεγες να προσέχω, αν έχω ντυθεί καλά να μην κρυώσω και να έχω το νου μου εκεί που θα πάω μη μου βάλουν τίποτα στο ποτό. Κάθε φορά που έμπαινα σπίτι με ρωτούσες πως πέρασα, αν έχω φάει, αν είμαι καλά. Θυμάμαι να κλειδώνομαι στο δωμάτιό μου και να κλαίω με λιγμούς για εφηβικό έρωτα. Ο κόσμος γύρω μου γκρεμιζόταν, νόμιζα πως το κορμί μου σκιζόταν και θα πεθάνω. Εσύ διακριτικά με κοιτούσες από την πόρτα, σχεδόν χαμογελούσες. Ήξερες. Ήσουν εκεί αλλά ποτέ δεν παραβίασες τον χώρο μου, τα συναισθήματά μου. Θυμάμαι να τσακωνόμαστε για το τι ώρα θα επιστρέψω αλλά τότε ο χρόνος ήταν σχετικός και εγώ θύμωνα και σου φώναζα.
Α, ρε μαμά... Έγινα μεγάλη γυναίκα, φοράω τις δικές μου γόβες πια. Φόρεσα και τις δικές σου, τις νυφικές, και πήγαμε μαζί σε ένα γάμο. Έλεγες σε όλους ότι από παιδί τις φορούσα κρυφά και έπειτα σου έλεγα να μου τις κρατήσεις. Και τις κράτησες. Όλα να μου τα δώσεις. Όλα τα δικά σου, ότι ζητήσω κι ότι δεν ξέρω να ζητήσω εσύ το έδωσες. Μεγάλωσα και πάλι δεν σε καταλάβαινα, ότι είσαι κι εσύ άνθρωπος και γυναίκα μαζί και πως θέλουμε τα ίδια πράγματα... και σου έβαλα πάλι τις φωνές και εσύ μου έδωσες το χρόνο να σε πλησιάσω πάλι. Πως το κάνεις αυτό; Να με παίρνεις και να με ρωτάς αν έφαγα κι αν ντύθηκα καλά όταν εγώ, ενήλικη πια, κλαίω πάλι για έναν έρωτα; Πάντα είσαι τόσο γραφική κι όμως πάντα έχω ανάγκη να με ρωτήσεις αν έφαγα.
Α,ρε μαμά... Τώρα που είμαι μαμά φοβάμαι τόσο πολύ που στα μάτια μου φαντάζεις ήρωας. Ένας σούπερ ήρωας με μαγική κάπα που πριν καν σε φωνάξω εσύ ήσουν εκεί. Πως θα το κάνω αυτό; Υπάρχει ένα μαγικό φίλτρο που πίνει κανείς πριν κάνει όλα όσα έκανες εσύ για μένα; Είναι μια μάχη που πας άοπλος και χωρίς πανοπλία και όμως βγαίνεις νικητής; Στα μάτια μου και στην καρδιά μου είσαι αυτή η ΜΙΑ που λένε όλοι και δεν μπορώ να σκεφτώ καμία άλλη να με αντέχει, να με αγαπά, να με αγκαλιάζει όπως εσύ και να με νοιάζεται όσο εσύ μετά από τόσους τσακωμούς από τόσες κόντρες από τόσες φουρτούνες...γιατί δεν ήμουν ήσυχο παιδί μα εσύ ήσουν ανένδοτη στο να με στηρίζεις.
Α, ρε μαμά... Μεγάλωσα κι ακόμα σε έχω ανάγκη. Πάντα θα σε έχω κι ας έλεγα μικρή πως δεν σε έχω και μπορώ και μόνη μου. Και εσύ λες σε όλους πόσο σε κάνω περήφανη κι εγώ κάποια βράδυα κλαίω γιατί δεν σου είπα όσες συγνώμες ήθελα ως τώρα ούτε όσα ευχαριστώ σου αξίζουνε.
Κι αν τα σ'αγαπώ μου είναι μετρημένα η αγάπη μου δεν μετριέται...!
Α, ρε μαμά... τι ρόλος παρασκηνιακός στην αυλαία της ζωής μου. Και φοβάμαι μην έρθει η μέρα που δεν θα σε φωνάζω πια και που δεν θα μπορείς να έρχεσαι...και τότε δεν θα ξαναπώ την πιο γλυκιά λέξη του κόσμου, δισύλλαβη από το ΜΑ, την πρώτη συλλαβή που λέμε όταν ακόμα είμαστε μωρά...κι έπειτα κολλάμε άλλο ένα ΜΑ γιατί δεν ξέρουμε κάτι άλλο να πούμε και εσύ χαμογελάς γιατί σε φωνάζουμε να' ρθεις... Μα αυτό το ΜΑ είναι τελικά η αρχή μιας πρότασης με παράπονο ή η αρχή μιας λέξης με νόημα;
Μα εγώ ΜΑΜΑ σε αγαπώ και θα το λέω και για σένα κρυφά θα κλαίω γιατί ξέρω πια πως δεν είσαι σούπερ ήρωας παραμυθιού που πλέκει το μυαλό μου αλλά άνθρωπος...γυναίκα! Μαμά, γυναίκα, φίλη,άνθρωπος.
Α, ρε μαμά...ρώτα με, μη σταματάς,ρώτα με αν έχω φάει κι αν ντύθηκα καλά να μην κρυώσω 
 —




Gianna Gialampidou Mitropoulou Σαγαπάω ατελείωτα αυτοκολλητάκι μου, χαρά της ζωής μου,αστέρι μου     



Πόσο κλάμα από χτες που μου το έστειλε το μικρό μου κοριτσάκι

(γιατί βρε μάνα με έκανες τόσο ευαίσθητη μου είπε)

έτσι βλέπεις πως μέσα στα χρόνια ωριμάζουν τα παιδιά σου και ανακουφίζεσαι πέρσι αδιάφορη σχεδόν, και φέτος αλλαγή μεγάλη ,αντιλαμβάνεσαι ότι μεγαλώνουν και ότι αποκτούν την γνώση του τι μπορεί μια μάνα να κάνει γιαυτα και ότι όλες οι κλισέ φράσεις είναι από αγάπη .

Κλαίει εκείνη από τη μια κλαίω και εγώ από την άλλη


27/3/1992 

μαευτήριο πρώτη μέρα, με τα παιχνίδια μας

και τα κορδελάκια μας

30/3/1992

Image and video hosting by TinyPic

----------------------------------------------


23 /4/2014

ΓΙΟΡΤΟΥΛΑ ΤΗΣ ΤΖΟ




----------------------------------------------

ΠΑΣΧΑ 2014





Αι γενεαί πάσαι (ω γλυκύ μου έαρ) 

Αι γενεαί πάσαι, ύμνον τη Ταφή Σου, προσφέρουσι Χριστέ μου.
Καθελών του ξύλου, ο Αριμαθείας, εν τάφω Σε κηδεύει.
Μυροφόροι ήλθον, μύρα σοι, Χριστέ μου, κομίζουσαι προφρόνως.
Δεύρο πάσα κτίσις, ύμνους εξοδίους, προσοίωμεν τω Κτίστη.
Ούς έθρεψε το μάννα, εκίνησαν την πτέρναν, κατά του ευεργέτου.
Ιωσήφ κηδεύει, συν τω Νικοδήμω, νεκροπρεπώς τον Κτίστην.

Ω γλυκύ μου έαρ, γλυκύτατόν μου Τέκνον, πού έδυ σου το κάλλος;
Υιέ Θεού παντάναξ, Θεέ μου πλαστουργέ μου, πώς πάθος κατεδέξω;
Έρραναν τον τάφον αι Μυροφόροι μύρα, λίαν πρωί ελθούσαι.
Ω Τριάς Θεέ μου, Πατήρ Υιός και Πνεύμα, ελέησον τον κόσμον.
Ιδείν την του Υιού σου, Ανάστασιν, Παρθένε, αξίωσον σους δούλους.









-----------------------------------------------------------------

27/3/2014

ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΖΟ

Image and video hosting by TinyPic






Άννα Γεροντή
Σοφία Παρθενιάδη
Νάνσυ Κουτσιμπέλα



Τζωρτζίνα 


τούρτα από Σύλβια 























Image and video hosting by TinyPic


-----------------------------------------------------------------



ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014

 http://mitropou.blogspot.gr/ 




ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ


Image and video hosting by TinyPic



-----------------------------------------------------------------



ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΥΛΒΙΑ ΜΟΥ
5/1/14




Image and video hosting by TinyPic

-----------------------------------------------------------------


ΕΠΕΤΕΙΟΣ 

3 /1/14

1981  - 2014
33 ΧΡΟΝΙΑ




                                           

                                                                                                                             











Image and video hosting by TinyPic

-----------------------------------------------------------------


ΧΡΙΣΤΟΥΝΕΝΝΑ 


2013 - 2014

Τα πιο περίεργα    Χριστούγεννα   

στόλισμα δέντρου για να μπει λίγη λάμψη στο σπίτι 

λίγα γλυκά για την μυρωδιά της κανέλας στον αέρα

γαλοπούλα στον φούρνο 

όλα έγιναν ....

αλλά έλειπε 

η χαρά!!!
μας πήρανε τα όνειρα... 
και όλα είναι τυπικά χωρίς την ασημόσκονη που αφήνει 
η ελπίδα και που τα κάνει όλα μαγικά











2014
ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΑΠΟ ΣΥΛΒΙΑ ΚΑΙ ΤΖΟ



ΒΑΣΙΛΌΠΙΤΑ
ΑΠΟ ΣΥΛΒΙΑ




ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ 


Ρούντολφ το ελαφάκι



Ρούντολφ το ελαφάκι
με καρδούλα ταπεινή
σαν πέφτει το βραδάκι
έχει μύτη φωτεινή.
Οι φίλοι του λαμπιόνι
τον φωνάζουν και γελούν
τη μύτη του στο χιόνι
κρύβει, όταν του μιλούν.
Όμως μια πρωτοχρονιά
είπε ο Άϊ-Βασίλης
Ρούντολφ, είσαι εσύ σοφός
έχεις μέσα σου το φως.
Τα ελάφια στο κοπάδι
χαμηλώσανε τ'αυτιά
τώρα απαλή σαν χαδι
είναι όλων η ματιά.
Από τότε και κάθε καινούρια χρονιά
του έλκηθρου πρώτος τραβά τα σκοινιά
Ο Ρούντολφ οδηγεί

τον Άϊ-Βασίλη στη γη!





Λευκά Χριστούγεννα




Θυμάμαι στα παλιά χρόνια
κάποια Χριστούγεννα λευκά
με σωρό τα χιόνια στα γύρω κλώνια
παιγνίδια κι όνειρα τρελά.

Χριστούγεννα λευκά πάλι
και ξανα είμαστε παιδιά.
Σε γιορτή μεγάλη χαράς
Πλημμυρίζει πάλι η καρδιά.

Μα απόψε πέφτουν τα αστέρια
μέσα στο σπίτι γιορτινά
μ' ενωμένα χέρια ξανά,

ψάλλουμε το Δόξα Ωσαννά.




Πάει ο παλιός ο χρόνος



Πάει ο παλιός ο χρόνος
ας γιορτάσουμε παιδιά
και του χωρισμού ο πόνος
ας κοιμάται στην καρδιά.

Καλή χρονιά, χρονιά πολλά
χαρούμενη χρυσή Πρωτοχρονιά.

Γέρε χρόνε φύγε τώρα
πάει η δική σου η σειρά.
Ήρθε ο νέος με τα δώρα,
με τραγούδια με χαρά.

Μα κι αν φεύγεις μακριά μας
στην καρδιά μας πάντα ζει
κάθε λύπη και χαρά μας

που περάσαμε μαζί.




Άγια Νύχτα



Αγια Νύχτα σε προσμένουν, με χαρά οι Χριστιανοί
και με πίστη ανυμνούμε, τον Θεό δοξολογούμε,
μ' ένα στόμα, μια φωνή. Ναι, με μια φωνή.

Η ψυχή μας φτερουγίζει πέρα στ' άγια τα βουνά,
όπου ψέλνουν οι αγγέλοι απ' τα ουράνια θεία μέλη,
στο Σωτήρα Ωσαννά, ψέλνουν, Ωσαννά.

Στης Βηθλεέμ ελάτε όλοι τα βουνά τα ιερά
και μ' ευλάβεια μεγάλη, κει που το άγιο φως προβάλλει
προσκυνήστε με χαρά. Ναι με μια χαρά.

Σαν παιδί φτωχό γεννιέται ο Χριστός μας ταπεινά 
κι όσοι θέλετε ευτυχία, του Θεού την ευλογία,
δώστε, δώστε στα ορφανά, ναι στα ορφανά.




Image and video hosting by TinyPic







-----------------------------------------------------------------




ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ



Εγώ φέτος ούτε χρόνια πολλά δεν πήρα η μάλλον ένα
Από την Τζο που κάποια στιγμή με ρώτησε.
-σήμερα είναι η γιορτή της μητέρας ; κοιτώντας το κινητό
-Ναι σήμερα είναι της είπα!
-Χρόνια πολλά.
και συνέχισε να ασχολείται με το κινητό της

Όχι ότι πιστεύω σε αυτές τις γιορτές αλλά

Να σκέφτομαι την μητέρα μου …
Και τι έχω κάνει εγώ.
Που την θεωρούσα πάντα δεδομένη.
Και δεν με διέψευσε ποτέ.
Μάλλον εγώ την αδίκησα, σε ένα συγκεκριμένο θέμα.(!!!!!!!!!)
Άδικη ήταν η ζωή μαζί της, όπως έλεγε, από τότε που γεννήθηκε. 
Αν είχε μεγαλώσει με την μητέρα της, και όχι με μια μητριά
Αν είχε πάρει αγάπη αληθινή.
Αν δεν περνούσε την φτώχεια, τον πόλεμο, την αδικία την ...
Θυσία για τον πατέρα μου
Και μετά για εμάς,
Αν δεν περνούσε τόσες στεναχώριες
Άλλες που της φέρνει η ζωή
Και άλλες που φέρνουν οι άνθρωποι
Αν δεν πάθαινε αλτσχάιμερ
Πόσο διαφορετικά θα ήταν αν ζούσε 
Άραγε πόσο καλή κόρη υπήρξα;
Αν υπήρξα;
Αν αν αν


Φωτογραφία: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ (ΟΠΟΥ Κ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ).......................

Φαντάσου μια μάνα που πιστεύει πως ανήκει στον κόσμο
Μια μάνα που γιορτάζει την ίδια της την ύπαρξη
που χαίρεται που είναι ζωντανή.
Φαντάσου μια μάνα που γιορτάζει τη γέννηση των θυγατέρων της
μια μάνα που πιστεύει στην αξία τους
που θρέφει τη σοφία τους
που καλλιεργεί τη δύναμή τους.
Φαντάσου μια μάνα που γιορτάζει τη γέννηση των γιών της
μια μάνα που πιστεύει στην αξία  τους
που θρέφει τη γνήσια ευγένειά τους
που τιμά τα δάκρυά τους.
Φαντάσου μια μάνα που στρέφεται μέσα της με ενδιαφέρον,
μια μάνα που  αναγνωρίζει τα συναισθήματα και τις σκέψεις της
που η αφοσίωση στην οικογένειά της μεγαλώνει
όσο συνδέεται με την αυθεντική εσωτερική της φωνή.
Φαντάσου μια μάνα που συνειδητοποιεί τις ανάγκες
και τις επιθυμίες της
που τις αγκαλιάζει με τρυφερότητα και μεγαλοσύνη
μια μάνα που δέχεται υποστήριξη από φίλους και οικογένεια.
Φαντάσου μια μάνα που συντονίζεται αρμονικά με την καρδιά της
μια μάνα που εμπιστεύεται τη λαχτάρα της για διεύρυνση και συμμετοχή
που γνωρίζει πως όλα αλλάζουν με το πέρασμα του χρόνου.
Φαντάσου μια μάνα που αγκαλιάζει το πνεύμα της
μια μάνα που τιμά το σώμα της σαν την ιερή κατοικία της ψυχής της
Που αναπνέει βαθιά σαν να προσεύχεται με ευγνωμοσύνη για τη ζωή
Φαντάσου μια μάνα που τιμά και σέβεται τις γυναίκες της ζωής της
μια μάνα που νιώθει όμορφα με την παρέα άλλων γυναικών
που δίνει χρόνο στην ανάγκη της να θρέψει το θηλυκό της πνεύμα…
Φαντάσου τον εαυτό σου να είναι μια τέτοια μάνα…



ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ



και αυτό για γόνιμη σκέψη


Image and video hosting by TinyPic


-----------------------------------------------------------------




ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

 «Σήμερον κρεμάται επί ξύλου, ο εν ύδασι την γην κρεμάσας. Στέφανον εξ ακανθών περιτίθεται, ο των αγγέλων βασιλεύς. Ψευδή πορφύραν περιβάλλεται, ο περιβάλλων τον ουρανόν εν νεφέλαις. 
















-----------------------------------------------------------------






Χρόνια σου πολλά ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Με πολύ αγάπη ♥ ♥ ♥ ♥







-----------------------------------------------------------


ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ
27 /3 /2013




ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ
ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ 
ΣΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ 
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ  ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΣΟΥ











-----------------------------------------------------------------








12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2013


Συγχαρητήρια !!!

Συλβιούλα , καλή σταδιοδρομία,

Σου εύχομαι καρδούλα μου να ξεκινάει 

για σένα ένας δρόμος επιτυχίας και εκπλήρωσης επιθυμιών,

κυρίως εύχομαι να καταφέρεις να γευθείς  όλα τα όνειρα σου

και να θυμάσαι πάντα

τα εμπόδια είναι εκείνα τα φοβερά πράγματα που βλέπει κανείς 

όταν παίρνει τα μάτια του από τον στόχο . «Henry Ford»








   ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ  ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!

















                                                                                

















... καιρός να κατακτήσεις τον κόσμο τώρα με όποιο τρόπο εσύ αποφασίσεις μικρό μου πόνυ!!!










ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΥΛΒΙΑ
5/1/13













Αγάπη μου, Σύλβια μου
χαρούμενα γενέθλια
θέλω να σου πώ ότι

Σαγαπώ πάρα πολύ , και  εύχομαι να γίνω καλύτερη για εσένα . 
Συγνώμη. Αν έχω κανει πράγματα που σε στεναχωρούν

Θα παραδεχτώ ότι δεν λατρεύω πάντα τη συμπεριφορά σου,  αλλά είμαι τόσο υπερήφανη για σένα που δεν μπορείς να φανταστείς. 
Πέρα από την αγάπη μου, είναι αυτό ,το ότι είμαι περήφανη για όλα σου. 
Και πολλές φορές θέλω να σ' αγκαλιάζω και να σε κρατάω χωρίς να λέμε τίποτα  αλλά δεν σου αρέσουν οι αγκαλιές,  
δεν πειράζει είμαι σίγουρη ότι μια μέρα θα καταλάβεις πόσο πολύ σημαντική είσαι για μένα
Σου εύχομαι κάθε επιθυμία σου να γίνει πραγματικότητα
Και μπορείς σίγουρα να τις πραγματοποιήσεις όλες
Σαγαπώ πολυ

















































Ευτυχισμένη επέτειο να έχουμε 
και 
πολλές πολλές ακόμη










32 Χρόνια σε γάμο + 7 Χρόνια σε σχέση = 39 Χρόνια μαζί 
μας έφεραν δύο υπέροχες κόρες
και 
πολλές ευτυχισμένες στιγμές
γιάτι ήσουν πάντα εκεί για όλους μας
















ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 2013






Και ναι ήρθε η στιγμή που θα κόψουμε την πίτα μας
τελικά ο μπαμπάς μας είχε δίκιο 
έπρεπε να φτιάξουμε την δική μας βασιλόπιτα 
την οποία έφτιαξε η Συλβια λίγες ώρες πριν και ήταν ότι καλύτερο
έτσι έχουμε δυο βασιλόπιτες 


Τα κορίτσια μου που τα ταλαιπωρώ με την αγαπημένη μου συνήθεια 
για φωτογραφίες
που βέβαια όλοι γκρινιάζουν αλλά σε όλους αρέσουν μετά




Τζορτζινα πρώτο πλάνο ακόμα δεν είχε βάλει ούτε τα παπούτσια της



Η Σύλβια με προσπάθεια για ένα χαμόγελο!!!




Τα κορίτσια μου



Λίγο πριν την αναχώρησει για την βραδινή έξοδο με τον μπαμπά μας 
ο οποίος απολαμβάνει ουισκάκι και πουράκι
και του χρόνου!!!








LAST LAST LAST  YEAR






last year..........













Image and video hosting by TinyPic